Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Veckan och lite till.

Vad kommer hända i veckan? Jag har ingen aning. Idag ska jag försöka plugga i körskoleboken, för jag ska försöka palla mig ner till körskolan efter skolan imorgon och sitta vid datorn och göra nått test eller så. Så ska jag röja i gaderoben och om jag hinner, vilket jag gärna vill, så ska jag till träningen oxå. Just nu har vi ingen textkommuniktion, det börjar igen efter höstlovet. Om två veckor! Ca Tre timmar håltimma! Nästa vecka är det lov och då sticker jag till stockholm (sön-fre) och på fredagen så sticker jag direkt ner till Malmö och hälsar på mamma och kanske om det går så ska jag tatuera mig :D. Men iaf, det är typ det enda som händer i veckan, städa gaderoben och lite plugg och packa. Ska jobba på lördag oxå. Igår efter att vi (jag och pappa) lämnat Älsklingen på stationen, övningskörde jag en runda.. körde till ställen jag aldrig varit på förut! Fast sista biten kände jag nästan utan och innan för där sprang jag ganska ofta förr i tiden ^^. Senare på kvällen så fick jag övningsköra igen. Hämtade Nissan och åkte sedan till Heberg och dansade och övningskörde sedan hem igen. Tycker faktiskt det gick riktigt bra ^^ Det tyckte pappa med. Tror, om jag inte minns helt fel, så ska jag övningsköra på körskolan efter skolan på onsdag. Kommer inte ihåg vad det var vi skulle göra då. Typ landsväg eller nått. Men det är jag nästan proffs på, jag och pappa kör typ endast på landsväg :P. Nä nog om det, skola. Håltimma. Inget att göra. Kanske är därför som jag sitter här i regigeringen och bloggar? Yey! Har ingen aning om när sista lektionen börjar, om någon timme tror jag :/. Får se vad som kan fördriva tiden .. innan man får komma hem. Jo just det. Sista lektionen ska vi kolla på film/dokumentär. Kommer inte ihåg vilket det var, men den sistnämda skulle jag tro. Nice ^^ Hoppas alla har det bra och inte har lika tråkigt som jag har på mina håltimmar. Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Tack snälla du ! :D

2009-10-19 @ 17:27:19
URL: http://improveme.se/blackstar
Postat av: Matilda

Har din dag varit bra hittills? :)

2009-10-21 @ 15:50:45
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Haha, ja självklart! xD hälsa apan att jag snart kommer och hälsar på! xD<3

2009-10-22 @ 12:21:37
URL: http://www.improveme.se/blackstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0