Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Benjamin Buttons otroliga liv

Hehe, ja. Det var ett tagsedan jag och Madde kollade på denna.. Det var la förra månaden eller kanske ännu tidigare än så, kommer inte riktigt ihåg. Sett den det har vi iaf ^^

Benjamin Button, mannen som föds gammal och blir allt yngre till utseendet medan han blir äldre inombords. Hans mor dör när han föds och hans pappa orkar inte med att se honom så han lämnar honom på en trappa till ett äldreboende där han får växa upp. Han ger sig ut på olika äventyr och förälskar sig i barndomsvännen Daisy. Hans biologiska far söker upp honom för att få lära känna honom innan han dör. Han berättar och visar bilder på Benjamins familj och ger sin knappfabrik i arv till Benjamin. När Benjamin till slut har accepterat att hans far har kommit in i hans liv igen tar han med honom ut till sjön för att se soluppgången :).
Många har redan sett den, men den är värd att se både en och två gånger ^^



Benjamin Buttons otroliga liv Trailer

Kommentarer
Postat av: Tina

Inte haft chansen att se den filmen än, men jag ska!

2009-09-22 @ 19:21:37
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: emma

han e jättesöt som 10 (80) :D

2009-09-25 @ 22:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0