Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Centre Stage: Turn it up

Hehe, ja. Det var ett tagsedan jag och Madde kollade på denna.. Det var la förra månaden eller kanske ännu senare än så, kommer inte riktigt ihåg. Sett den det har vi iaf ^^

Kate Parker vill bli professionell balletdansare och försöker komma in i American Academy of Ballet. Hennes lilla syster är övertygad att hon kommer komma in och Kate kan inte svika hennes systers drömmar. Efter ett misslyckat försök ringer hon hem och säger att hon kommit in. Hon kan inte åka hem nu, hon börjar jobba på en bar där hon träffar Tommy Anderson som hjälper henne att bli bättre.

En söt romantisk dansfilm :)

Centre Stage: Turn it up Trailer

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Gillar dansfilmer - tack för tipset.

2009-09-16 @ 20:37:29
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Michael

Va? Vad menar du med "palla mer"? Vad skrev jag senast till dig? =S

2009-09-17 @ 08:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0