Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ett år äldre

Som vanligt sitter jag i skolan och tråkar. Längtar hem.. eller iaf tills skolan slutar då jag och några vänner ska ut och fika. Tyvärr blir det inte så många eftersom några går i skola i Varberg och kommer inte hem förrän vid fem eller senare, andra har träning eller är sjuka. Så det blir inte många kvar för fikat sen, men det gör inte så mkt - menar att bara jag slipper fika själv så går det bra :)

"Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag" som några brukar säga, man kanske bara byter ut "min" till något annat namn eller så.. men jag säger så idag för jag fyller 18 idag :D. Härligt, har faktiskt längtat.
Var ute och övningskörde idag för första gången på bilskolan. Han som jag gör för säger att det gick bra :) och det tycker jag med att det gjorde.

Fick precis ett samtal, från Euroflorist här i Falkenberg som undrar när jag är hemma idag för att någon har skickat blommor till mig. Undrar vem det kan vara, får se när jag kommer hem - ännu en anledning till att längta hem ;)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

GRATTIS ÄLSKLINGS GUMMAN!!!!!!! MIN PRESENT KOMMER PÅ POSTEN SNART! :)<3

2009-09-10 @ 14:58:55
URL: http://improveme.se/blackstar
Postat av: vesna

Grattis på din födelsedag :)

2009-09-10 @ 18:08:37
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0