Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Filmkväll

Kom nyss hem efter en liten filmkväll med tjejerna. Lite tråkigt att komma hem och upptäcka att ens sängkläder inte är torra och nya torra finns i rummet bredvid där det finns personer som sover. Man vill ju inte upp och väcka dom.
Men iaf. vi började med att snacka lite granna, och sen åt vi pommes och hamburgare :) sen satte vi på filmen "What happens in Vegas" som följde av "Män som hatar kvinnor" och när den var slut var klockan tolv så vi bestämde oss för att åka hem. Eller åka och åka, alla cyklade visserligen ^^
Tidigare idag har jag damsugat huset och.. tvättat. Så jag har haft fullt upp och inte hunnit med att svara på frågorna. Men det kommer imorgon, lovar.
Natti /kramar

Kommentarer
Postat av: Michael

Jaså? Men du sa ändå inget förrän jag frågade, då stämde det med vad jag trodde ni snacka om. Säg till nästa gång du blir irriterad eller arg på mig, jag kan lyssna vet du...

2009-09-06 @ 07:40:32
Postat av: Michael James

Jag kan lyssna när jag är beredd, vilket jag inte var då... Du sa i vintras att det krävs mkt att få dig arg, det där med dina vänner är inte mycket. Jag lägger till dom som jag är nyfiken på och finner söta. Udo, ville bara se hur han såg ut. Och Nissan får väl du fråga själv, det var ju från din mob hon fick mitt nr. Och det är bra att du är arg men vid fel tillfälle... Jag var arg på dig i början av året, minns du? Jag trodde att undvika dig i 2 månar skulle göra dig ledsen/arg men icke...

2009-09-06 @ 15:08:40
Postat av: Michael

Jag var så inställd på att det var mig ni snackade bakom ryggen och allt annat som hände... Jag lade till dom för att jag var intresserad! När Adam tjafsade med dig snackade jag med honom, minns du? Och Nissan har jag skrivit till på lunar många gånger!...

2009-09-06 @ 15:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0