Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Fullt upp

Ja, då var det ju matchen jag var på idag. Kullavik möter Falkenberg hemma. Vi förlorar dock med 58-27, men jag tycker att vi kämpade bra. Vi var bara 6 pers, två halvskadade och en som precis varit förskyld (inte riktigt frisk) Ett toppen lag vi var måste jag säga x).
Något som jag var förvånad över var att jag gjort foul 3 gånger under matchens gång. Jag som har gjort foul kanske 3-4 på 2 år?!?! Hm. mysko ^^
När jag kom hem var det direkt in i dushen för att sedan åka iväg nån halvtimme senare till nästa motions ställe. Var i Heberg och dansade bugg i 2½ timme. Nice:)
Jag som inte har rört mig längre bort än till postlådan på hela veckan (om man bortser från den lilla stund jag var i skolan i tisdags) så var det verkligen ett bra slut på veckan x). Imorgon blir det skola igen då jag ska ta tag i rektorn och snacka lite med henne om projektarbetshanledare. Ojoj, jo, sen blir det mer träning redan samma kväll.
//Hoppas ni har haft det bra :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad är en foul? (nollkoll på sport)

2009-09-30 @ 13:58:20
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0