Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Gekås :)

Just nu sitter jag och kollar på Heroes. Innan idag blev jag klar med resereportaget som ska in i skoltidningen. Hur underbart som helst :). Efter skolan stack jag och Emma till min gamla skola och hälsade på alla gammla lärare, härligt återseende och flashbacks :). Efter det stack jag tillbaka till skolan och mötte Nissan och så stack vi till Gekås där jag för en gångs skull inte köper något som inte står med på min lista. Minus lite till. Fick köpt det viktigaste iaf: presenter till födelsedagsbarnen som fyller imorgon och byxor :)
Orkar inte blogga så mycket just nu så om ni inte märkt det innan så kan jag säga att det inte dyker upp så många inlägg så ofta ^^ Tappat suget att skriva.. men det kommer la tillbaka någongång :) Har ju fortfarande många dagar kvar att skriva om USA resan även här på bloggen! Nästa kommer la snart..
/Hoppas att ni har det bra. Kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för det informerande svaret om vad en foul är, jag fick för mig att det var något bra - där ser man vad jag vet om sport termer=)



Gekås är skoj - vilka fynd man kan göra där!

2009-10-01 @ 07:40:30
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0