Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Match!

Dame, jag vet inte vad det är med mig igentligen. Jag är inte fullt frisk än, men ändå så låter jag mig övertalas till att spela match imorgon! Det är inget smart drag, det vet jag själv. Men ska jag låta 5 personer åka själva till Kortedala och spela? Nej, det går bara inte.. jag får ta konsekvenserna av det senare.. efter matchen.. och pappa? Hm, ja han vet jag för säkert att han inte kommer gilla det.
Ibland gillar jag inte mitt samvete asså!
Bra eller dåligt drag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0