Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Mediafest

I förrgår kväll var det mediafest för alla ettor, tvåor och treor på media i FBG, alla var inte där dock men det var ändå en hel del :P. Snurrade runt och mingla lite - i början med några jag inte visste vem det var (ettorna).. och sen mot slutet snackade jag mycket med Becka i tvåan.. även Jeppe (i ettan) joinade oss. Kom på en grej när vi satt där oxå - det finns j*vligt många som heter Jesper på media nu! Två i min klass och minst en i ettan. Vet inte om dom har nån jesper i tvåan. Okej, tre var kanske inte så många, men det kändes mycket då xD.
Hade iaf mycket trevligt, det blev dans (som jag inte medverkade i då jag inte kan dansa), det blev lek (vet inte vad den heter men man går runt stolar och den som inte får nån stol åker ut och tar med sig en stol så att en annan kan åka ut..) och väääligt mycket prat blev det. Kom inte hem förrän halvtvå :)
Polisen kom, någon som tydligen hade ringt :S men jag smet därifrån .. haha. Ska kolla upp det på måndag om vad det handlade om ^^
Igår så satt jag och halvsov på jobbet. Jättetrött var jag verkligen. Något piggare blev jag när jag kommit hem slapp tänka lika mycket.
Måste bara säga grattis till
Elin !
som fyllde 19 i fredags :)
Krmar

Kommentarer
Postat av: matilda

Hoppas du får en awesome dag! :D

2009-09-16 @ 11:47:56
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0