Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Sick

Jaha, då var man sjuk. För en gångs skull måste jag nog erkänna det för mig själv, vilket jag annars inte brukar göra. Men om det är den förkylningen eller vad det nu Nissan hade så bör jag nog stanna hemma så att jag inte smittar halva skolan. Så det var därför jag stack hem vid halv tolv direkt efter att jag ätit tillsammans med Cecilia.
Har inte gjort mycket. Tittade igenom en halv film innan jag somnade - ska kolla klart den nu. Pluggat lite granna och .. så har jag vart vid datorn. Urs. Lär nog vara hemma imorgon med, förhoppningsvis kan jag komma tillbaka på torsdag så att jag vet hur det blir med min artikel till skoltidningen.
Hoppas alla är krya och har det bra där ute :) ska se om jag kan fixa lite varm oboy och sedan fortsätta med filmen. //Kramar

Kommentarer
Postat av: matilda

krya på dig!

2009-09-22 @ 21:50:41
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0