Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Svar

Kom inte in så mångra frågor men svarar på det jag fick iaf :)

Varför började du blogga?
- Jag vet faktiskt inte varför jag började blogga. Det kan ha vart för att jag ville skriva av mig, vilket behövs ibland (och det gäller säkert inte bara mig).
Favorit bloggar?
- Jag läser inte så många bloggar nu för tiden faktiskt, men jag följer, förutom mina kompisars bloggar, nevarientwilightmovie, superahoe och några till.
Har du kille? Syskon?
- Jag har en halvbror som är 24. Och sen har jag en kille sen lite mer än en månad tillbaka :)

Har du varit på semeter i USA?
- Semester och semester, jo man kan la kalla det för semester. Jag var på språkresa i USA i tre veckor nu sommras.
Varför ska du vara så bäst för? <3
- Jag tror inte det är nån seriös fråga? Haha, nä du Eleonor, det kan vara för att jag känner dig kanske? ;) <3

Kommentarer
Postat av: vesna

lagt till dig nu :)

2009-09-06 @ 15:42:57
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Michael

Jag väntar in rätt tillfälle för sånt, typ födelsedagar. Vad ska jag göra då för att du ska bli nöjd? Radera allihop?

2009-09-06 @ 15:53:53
Postat av: Michael

Men hallå?! Har du läst min blogg på sistone? Tar upp Facebook där väldigt mkt, om vänförfrågningar också. De tjejer du är vän med har inget med dig att göra, jag lägger till de tjejer jag är intresserade av. Udo fanns det ingen bild på så jag la till honom för att se om det fanns nån. Sen kke se hur han var som person, jag var nyfiken har jag berättat också. Jag var kär i dig, vi träffades, vi trodde vi hade nåt tills du vet vad, klart jag blir nyfiken på honom! Pernilla la jag till för snackets skull...

2009-09-06 @ 17:57:39
Postat av: Eleonor

Du är sötast! :)<3 xD

2009-09-06 @ 18:51:22
URL: http://improveme.se/blackstar
Postat av: Matilda

Sv: Tackar, det kommer jag behöva! :D

2009-09-06 @ 20:05:07
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: vesna

kul svar =)

2009-09-06 @ 23:32:16
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0