Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Träningen är igång

Jaah, träningen startade igår! Super härligt verkligen. Äntligen träffar man de tjejer igen som man har saknat hela sommarlovet och lite till. Har inte spelat sen i maj någongång då sista matchen var. Visst, jag och några spelade ju lite på stranden i sommras, men det var inte mycket det.
Nu sitter jag i skolan med en härlig träningsverk - eller härlig är den inte men just nu är den det för jag vet om att jag har använt mina muskler, spec benmusklerna igen. Har inte tränat på super länge! Och jag som trodde att jag skulle dö igår, men det gjorde jag inte. Hade nästan fortfarande energi kvar efteråt.
Nästa träning är imorgon, bara en timme dock men det får la gå. Det blir visst ingen träning på fredag, men annars så ska det vara det :)
//Kramar

Kommentarer
Postat av: vesna

va kul att du fyller år imorgon =)=

2009-09-08 @ 11:01:11
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: TACK!:D jag tycker det är kul så (:

2009-09-08 @ 18:54:34
URL: http://improveme.se/blackstar
Postat av: Tina

Basket - ja det låter sannerligen som en sport man får rejäl träningsvärk av.

2009-09-08 @ 19:13:22
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0