Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

(USA-09) Dag 4: Grand Canyon

Det går inte att beskriva Grand Canyon, varken med ord eller bild. Men kan säga att det är hur underbart vackert som helst.. När vi först kom dit och såg canyonen så svärde hela bunten i ett par minuter för vi visste inte riktigt vad vi skulle säga. Helt underbart helt enkelt. Om du någon gång är i närheten, ta chansen och åk dit! Det är värt det!

Här tillbringade vi någon timme tillsammans innan vi tog en linjebuss tillbaka till campingen för att för första gången äta "hemmalagad" mat som Adam hade lagat. Gott, fast för min smak så var det lite väl starkt, men det gör inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0