Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Varberg/Göteborg

Jaha, tidigare idag var jag och övriga på Media i Varberg och i Göteborg. Då vi var indelade i två olika grupper så var ena gruppen först i Varberg och sen Göteborg medan den andra gruppen åkte direkt till Göteborg och avslutade sin dag med att vara i Varberg. Jag var med den "sena" bussen, den som åkte till Varberg först. Den "tidiga" bussen åkte halv 8 redan! Vi andra åkte kvart över och fick lite sovmorgon som tur är ^^
I Varberg så kollade vi på en fotoutställning av Elisabeth Ohlson Wallin som heter "Äkta kärlek, politik, jobb". Riktigt bra fotograf är hon, riktigt snygga bilder som berör!
I Göteborg var vi på GP (Göteborgs-Posten). Till att börja med fick vi reda lite på företaget och sånt, mot slutet fick vi spela ett spel - som jag faktiskt spelade en gång när jag praoade på HN här hemma när jag gick i nian. Vi kom dock på en 6 plats (av 8).. Innan vi stack till GP så gick nästan alla till femman och åt Taco buffe. Riktigt gott och något jag gärna gör igen ^^
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Nissan

Sara... GP är ett ondskans företag... x) kram

2009-09-19 @ 22:44:38
URL: http://cleawather.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0