Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

3-4 April

Det var superkul i lördags kväll. Danni, Annso och jag hade bestämt oss för att vi skulle samla några vänner och dricka och spela spel. Det blev till slut bara vi tre och två till, Nissan och Liza. Men det var roligt ändå.
Danni och Annso kom tidigt, redan vid 4. Vi satte igång med att äta påskmat och sen satte Danni och Annso igång med att baka chokladmuffins medan jag städade undan. Undertiden som muffisarna höll på att bli klara kom Nissan och Liza. Efter att ha trykt i oss goda muffins började vi spela Veckans Värsta. Vem vann? Ingen aning. Inte var det jag iaf ? Eller det kanske var jag iaf? Kommer inte ihåg. Tog iaf fram sanning och konka efter det (som vi köpt på gekås dagen innan). Många roliga skratt. Jag vet inte vad som hände men efter ett tag så hade jag på mig Dannis kläder och hon hade mina .. sen fick jag Nissans socke. Jag vet inte vad som hände där.
Mitt i natten, typ vid 3 tiden, stack vi ut och gick. "Till skogen" skulle vi, men vi hamnade på Stommakulle. Innan det så var den nån snubbe som försökte ge oss lift in till stan eller nått. Men den gick vi inte på ;). Vi var iaf hemma och låg under täcket vid 4 tiden och då fick Annso sms av Telia. Det är la det jag kommer ihåg och som är värt att skriva ner.
På morgonen så låg vi och myste och orkade inte gå upp från madrasserna. Härligt var det :) Ska vi nog göra om.. till sommaren eller nått.. fast med mer personer inkl killar :)

Kommentarer
Postat av: Michael James

Jurassic Park, Sara, för guds skull! =D Låter häftigare x) Eller är det en helt annan film du skriver om? ^^

2010-04-05 @ 21:56:11
URL: http://metrobloggen.se/nextshakespeare
Postat av: Michael James

Vad är originaltiteln? ^^ Flummigt om svenska titeln blir förhistoriska parken när Jurassic Park redan finns xD

2010-04-09 @ 17:13:47
URL: http://metrobloggen.se/nextshakespeare
Postat av: Kitten Videos

Very impressed!

2011-01-21 @ 16:32:02
URL: http://kitten-videos.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0