Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

An evening with the spring sun and my wonderful friend, called Nissan

Bilder jag tog idag när jag och Nissan var vid Skrea Strand.. (alla bilder är oredigerade)








Nissans Morotsmin

"Fågeln flyger in i ljuset" Citat av Nissan


Nissan tar kort igenom ett hål i bänken
Så här blev mitt resultat när jag tog kort genom hålet.


Men vart har Nissan tagit vägen ?


"Jag ska börja träna mina armmuskler!" Citat av Nissan




Nissan goes for a swim


Tidigare under dagen testade jag ta kort med Nissans kamera igenom mina solglasögon. Cool effekt. Tänkte, det kanske funkar på min. Denna bilden och nästa är ett resultatet som blev från min kamera och solglasögonen :)
Solglasögon + Kamera = Sant
Underbara fina bästa vän <3

Den här bjuder jag på :)
Även denna knasiga bild bjuder jag på idag




Säger hejdå för denna gången :)

Hoppas ni har haft skoj när ni kollat på ett urval av alla de kort som tagits idag :)

Kommentarer
Postat av: Candy

fina bilder + citatet var klockrent xD gjorde min kväll haha!

2010-04-16 @ 23:19:28
URL: http://www.candyny.bloggproffs.se
Postat av: Nissan

Haha! det var en skoj kväll<3 jag skickar mina senare :)

2010-04-17 @ 16:21:37
Postat av: Candy

SV: Haha OJ! fast du fattar ändå vilket, skrev det ju med på msn :) JAG SAKNAR DIG! SNART SKA VI SES! ;D<3

2010-04-18 @ 17:11:24
URL: http://www.candyny.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0