Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

fitnessXpress

Då var man hemkommen från ett intensivt träningspass med Cecilia på fitnessXpress. Ca en timme och 45 minuter hoppade vi runt och testade på olika maskiner. Roligt roligt. Härligt härligt.
Gick till Ica och köpte frukt i massor för vi bestämde oss för att göra en fruktsallad. Ska la snart påbörja den salladen, men först ska vi skriva ut gamla högskoleprov som vi ska plugga till.
Skepp och hoj. Hör av mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0