Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Fredag, 2 April

Idag hämtade jag Annso, Danni och Cecilia i stan strax innan nio och åkte för att hämta Alicia för att vi skulle spendera några timmar på Gekås hade vi tänkt.
Roligt :) Fick köpt lite nödvändiga grejer så som en ny tandborste och tandkräm och nya sängkläder (örngott och påslakan). Köpte även två snygga tavlor - som Tobbe och Danni hjälpte till att välja - som ni kan se här nedanför.
Påbörjade städningen när jag kom hem vid tre efter att ha kört hem alla och fått lunch hemma hos Annso. Hittade gamla cd-skivor som jag har letat efter. Vid 5-6 ringde Nissan och undra om jag ville hänga med på filmkväll hos Sebbe. Så där var jag fram till strax efter 11. Orkade inte fortsätta städa så jag gick och la mig.
Har ni aldrig sett "Förhistoriska Parken" så kan jag säga att ni inte har missat något! Jag satt verkligen igenom hela "filmen" igenom och sa vad jag tyckte och det var inga positiva kommentarer kan jag säga. "Push" var något bättre, hängde inte med så mycket dock för jag smsade med Danni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0