Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Undo Bonus


Då var äntligen PA redovisningen över! Nu kan man pusta ut och känna att livet är härligt igen. Inte riktigt kanske. Har alla NP kvar! Ett ska jag klara av imorgon. Ska ställa mig upp inför klassen och babbla i fem minuter på svenskan om anorexia. Hur tusan ska det gå? Jag vet igentligen inte ett skit. Men tillräckligt för att kunna prata mig igenom fem minuter, hoppas jag. Sen kan jag pusta ut fram till på fredag då nästa NP är, även detta i svenska. Ska sitta på en stol i fem timmar och skriva så både penna och papper glöder. Lär aldrig hända för jag kan inte klämma fram något ur huvudet som möjligtvis skulle kunna bli bra och som jag skulle kunna bli nöjd med. Men det får gå ändå tycker jag. Sen får jag iaf pusta ut från svenskan och i en vecka innan engelska NP kommer.

Gaah, varför måste man ha NP? (Jag vet svaret, men kände bara för att ställa den just nu.)

Hur gick det på PA redovisningen undrar kanske ni? Det gick.. förvånadsvärt bra. Jag hade inte förberätt mig lika mycket som alla andra klasskamrater gjort utan stod bara och babblade på om vad jag gjort och hänt. Vet faktiskt inte exakt vad jag sa. Tror ingen fattade vad jag sa. Men det kändes lite skönt iaf att jag hörde några
tjejer i klassen pusta/sucka lättsamt när jag nämde varför jag valde just namnet Undo Bonus och vad det betyder. De kom fram till mig sen efteråt när vi hade en liten rast och sa att det hade dom inte tänkt på. Att det var sista året och allt sånt. De hade tänkt på det, ja. Men ändå så känns det som en chock när någon säger det. Hemskt. Hemskt tråkigt och ledsamt. Men ändå hemskt härligt.

Tips till alla ni som sitter och har projekt arbets timmarna framför dig:
- Gör något du tycker är kul!
- Håll dig fast vid det och börja i tid!
- Arbetar du med en kompis, se till att ni kommer bra överrens och att ni har ungefär likadana tankebanor så att arbetet blir så bra som möjligt.
- Spara arbetet på mer än en dator! (Gör inte som jag och spara det på ett USB minne som kan gå sönder utan förvarning)

Snart. Snart. Snart. 25 skoldagar kvar. Nej. Nej. Nej. Är detta verkligen sant?

P.S Vill ni se resultatet av mitt projektarbete;
Undo Bonus
Har ni någon text ni vill se publiserad på sidan, meddela gärna mig så kan jag fixa det. Ni får vara anonyma när det gäller signaturen :)

Kommentarer
Postat av: Michael James

Jag är redigt nyfiken på ditt redovisningsarbete =D Vad är Undo bonus? Låter intressant :)

2010-04-21 @ 19:29:33
Postat av: Candy

SV: Det är lugnt gumman, ställer alltid upp :)



Du fixar allt sånt här, du har inget att vara nervös för eftersom att du är bra och kan!

2010-04-21 @ 21:14:01
URL: http://www.candyny.bloggproffs.se
Postat av: Michael James

Jag är intresserad =D

2010-04-22 @ 21:56:45
Postat av: Michael James

Allt! Om jag fortsätter historian tänkte jag ätstörningar förr i tiden som uppsatsämne

2010-04-23 @ 08:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0