Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kväll med tjejerna

Jobbade igår. Från 10.15 till 18.15. Nissan kom för att vänta på att jag skulle sluta. När jag väl gjorde det så strosade vi runt och handlade lite mat inför kvällens middagslagning - som blev riktigt god :). Sofie, Liza och Jasse kom förbi och vi satt och spelade Uno Spinn och nått annat kortspel som jag inte vet vad det heter. Kul var det iaf.

Runt halv tio stack vi ner till stan för att kolla om vi skulle kunna komma in på Bratt - där det är "legg 91" och då det bara var jag och Liza som var 91or så kunde bara vi komma in och inte resten av sällskapet så vi sket i det. Vi gick till Grand där vi snabbt gick ut igen för det kändes fel. Medelåldern där inne låg på 24 typ. Så vi tog oss till Zätas ist. Där satt vi och pratade. Sen stack Jasse och det var bara fyra kvar. Jag och Nissan köpte oss en drink (Nissan betalade). Riktigt god en, Summersun. När den var slut ville Liza att hon och jag skulle köpa en. Det blev någon Strawberry något. Minns inte riktigt vad den hete. När den var slut så köpte jag och Nissan (jag betalade) en annan drink. Strawberry Dream hette den. Försmaken var jättegod, typ jordgubbs milkshake. men eftersmaken var skit. Så den bästa drinken var nog den första.

Under tiden som vi satt där och sjöng och pratade så kom det fram ett gäng killar och satte sig vid vårt bord och vi fatta ingenting. En kille blev riktigt förtjust i Sofie, men jag räddade henne (?) och sa att han inte var hennes rätta. När vi skulle gå så tyckte han att det var tråkigt och ville ha kvar Sofie men jag tog henne med mig hem. Mohahha. Eller, hem tog jag henne inte. Men ut i friska luften iaf.

Hade en otroligt rolig kväll. Tack flickor <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0