Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Och så var det vinter igen

Ja, det känns som det. Snön har börjat falla igen. Piss oxå! Det som började bli varmare och jag som sett fram imot våren! När kommer du på riktigt? Snart är maj här. MAJ! Tänkter man tillbaka på förra året så var det la nästan samma grej då. Eller var det för två årsedan som det snöade även på påsklovet? Kommer inte ihåg. Vilket som så kan den globala växthuseffekten bara ta och sticka till någon annan planet och låta vädret här på jorden vara som det brukar vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0