Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

P A N I K ? !

Jag fasar inför morgondagen.
I ungefär fem timmar kommer jag sitta på en stol och försöka skriva på nån uppsats i Svenska NP.
Utan musik.
Höra andras pennor glöda på pappret.
Få panik och därmed blockera all hjärnkapacitet vilket leder till att de fem timmarna inte har get mig ett j*vla skit.
Ett tomt papper.

Vänta här lite. Utan musik?! Fem timmar utan musik! Kommer inte klara det. En i klassen frågade om vi fick ha musik och läraren var osäker och sa nej bara för att hon inte visste och tyckte att det kunde vara ett störobjekt. Om någon har för högt så hör alla andra som inte vill höra. Men jag brukar inte ha så högt. Brukar bara ha bakgrundsmusik typ. Gaah, kommer bli galen. Som tur är så får jag koppla av lite efteråt då jag och Cecilia ska ta oss en tur till gymmet. Som jag verkligen behöver just nu då jag har ätit tre tårtbitar denna veckan. De där prinsesstårtorna är förbannat farliga!! Men så himmelskt goda. Spec. Pias. Jag hörde att det var hon som bakat dom och jag hoppas att jag kan få smaka en sån till någon gång. Men inte nu! Kanske nästa år (:

Well well. Försöker någon kontakta mig imorgon mellan 8 och 13 så är jag off limits. Kommer ha mobilen avstängd så det är ingen ide att ens försöka prata med mig. Just so u know :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0