Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

PA

PA redovisning imorgon! Klarar inte av att stå framför tre klasser (hela media) och snacka om vad jag gjort och blabla. Klarar knappt stå inför min egna klass, som jag ska göra på onsdag när det är Sv NP. Gaah, idag är det essay på Shakespear på engelskan. Ett plus är att vi bara har engelska i en timme ist för en och en halv. Men inte mkt att göra åt. Matten var en pina. Fick lova läraren att gå och lägga mig tidigt ikväll. Varför? För jag är dödstrött pga att jag jobbade sent igår.
Ha det super.

Kommentarer
Postat av: Candy

Sara, du kommer visst fixa det, önskar jag kunde vara där och smita in och lyssna. Använd din nervositet som en energi istället. Eller tänk att alla är nakna, BRUKAR FUNKA!!!!



SV: SAMMA HÄÄÄR! <333

2010-04-19 @ 10:53:17
URL: http://www.candyny.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0