Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Söndag kväll = spelkväll

Har vart i Borås nu på eftermiddagen :) Kom hem för någon halvtimmesedan. Dock är datorn så seg nu för tiden så det tar tid attt koppla upp sig och komma någon vart på de olika hemsidorna. Om en kvart ska jag bege mig hem till Emma och ha spelkväll med henne och Nissan. Självklart hänger kameran med. Och imorgon börjar jag officiellt cykla igen. Kommer nog kännas skönt att få vinden i håret och vara smått flåsig när man kommer till skolan.. blir nogså de närmsta veckorna, har ju inte cyklat på jätte länge. Så nu ska jag ner och kolla med pappa om han inte kan pumpa däcken lite ^^.
Hoppas alla har det bra i vårsolen :)

Kommentarer
Postat av: Michael James

Vad gjorde du i Borås? =D

2010-04-11 @ 21:44:55
URL: http://www.metrobloggen,se/nextshakespeare
Postat av: Michael James

Coolt, jag bor typ 40 min ifrån Borås =D ^^

2010-04-12 @ 15:08:47
URL: http://www.metrobloggen.se/nextshakespeare
Postat av: Michael James

Du verkar rätt bra på geografi ^^ Så du har kört genom Skene då? =)

2010-04-12 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0