Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Strike

Gårdagen var toppen! Den började (typ) med att jag stack och köpte blommor (pencer) och åkte sedan till Annso för att hämta henne. Efter det hämtade vi Nissan och åkte sedan in till stan. Där skulle vi gå på en föreläsning om anorexi och bulimi - och det för till hon som föreläste som skulle ha blommorna. Det var faktiskt mer intressantare än vad jag trodde att det skulle vara så två timmar flög förbi. Den första timmen fick vi se en film om hur en bulimier beter sig och om några bra vårdhem för anorexi och bulimi.
Ingrid, som hon som föreläste hette, har själv haft bulimi och hade gjort manus och var ideskapare bakom filmen. Detta gav mig även en ide om vad jag ska snacka om på nationella proven (talet) som vi ska börja på i nästa vecka. Skickade precis iväg ett mail till läraren för att kolla om det går bra :)..
Efter detta körde jag hem Nissan och Annso, som jag även umgicks med hela dagen. Lagade mat och spelade spel. Hade ett par trevliga timmar innan vi stack in till stan igen för att möta Cecilia. Vi tre gick till FitnessExpress där jag och Cecilia skrev in oss (äntligen!!). Så idag ska jag och Cecilia börja gymma för första gången igår.... Efter 4-5 (?) månaders tjat så har det äntligen blivit av. Härligt!
Efter detta så satte vi tre oss på Ica och åt lite frukt innan jag och Annso skulle möta Natsa, Nadja, Victor, Stefan och hans kompisar för att spela bowling (medan Cecilia åkte hem till sig). Det var ganska kul, ganska tråkigt dock när man är 4 på samma bana.. man får vänta så länge på sin tur :(. Men jag fick iaf gjort 2 strike :). Tror jag fick typ 348 poäng eller nått. Kommer inte riktigt ihåg, men jag förlorade inte iaf, var någonstans i mitten :).
Sen var dagen slut och det finns inte mer att berätta. Idag? Jo, har jag redan sagt. Lite av det iaf. Ska ju ner till gymmet om någon timme och sen ska jag och Cecilia hem till mig och plugga inför högskoleprovet som är imorgon (och som jag inte har pluggat ett skit till) och sen kanske kolla på nån film innan vi somnar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0