Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Studentmössa

Fick sms innan idag strax efter att jag och Cecilia var klar med vår träning. Min studentmössa hade kommit och jag kunde komma och hämta den efter kl. 17:00. Det var precis vad jag gjorde. Samtidigt tog jag med mig kameran och stack till Skrea Strand för att ta kort... lägger ut dom sen.

Men nu är nästan allt klart inför både student och bal. Bara skor och väska som fattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0