Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tråååk

Jag kände mig ganska smart i söndagskväll. Jag kände att jag ville ha lite ordning på läxor och prov och allt sånt skit som vi har kvar i skolan. Kändes skönt att få veta vad som är kvar. Ganska många prov kan jag säga! Två redovisningar varav en är imorgon, så jag måste sätta mig och läsa ut "Det fattas en tärning" av Johanna Thydell tills imorgon. Mer än halva boken kvar.. bör nog gå om jag verkligen sätter mig ner och läser. Annars är det nog inte hela världen om jag inte skulle hinna läsa ut den. Alla hinner inte redovisa imorgon.

Skulle tagit sovmorgon idag! Har ju aldrig nått att göra på dessa så kallade rörlig bild timmarna. Så här hamnade jag. Kanske ska ta och försöka leta upp grejer till morgondagens redovisning? Ska ju ändå försöka snacka om Johanna Thydell i en kvart! Om jag hinner med det.
Om ca tolv timmar får vi mer information om vad som händer i Malmö. När vi ska åka och när vi kommer hem. Vad vi ska göra och sånt. Det enda jag vet är att vi ska bo på nått vandrarhem som heter Eriks någonting och som ligger typ vid mobilia (ett shoppingcentrum) inte alls långt ifrån där mamma bor, synd bara att hon är i Stockholm denna veckan! Sen vet jag att vi ska till Sydsvenskan och kolla i olika studentkyrkor... skoj....?
Nu kom jag däremot på varför jag klickade mig in här. Skulle ju skriva hur sur jag är på sjukvården (var där igår pga armbågen som jag skadade för ett årsedan som fortfarande inte är 100% bra). På läkarna som bara skickar en till sjukgymnasten fast det inte hjälper. Gaah!! Hoppas det går bättre imorgon när jag ska till hudläkaren. De lät mer trevliga i telefonen och Marika går där och säger att dom är toppen.
Nä nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite. Har sjukt mkt Eleonor abstinens så jag sitter och lyssnar på en lista hon skickade till mig för längesedan. Men det är Eleonormusik på den och det får mig att komma lite lite närmare henne. Kom hem <3 (jag vet att du kommer om bara någon dag, men inte snart nog x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0