Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Studentfest + Malmö

Ojoj, här sitter man och planerar för första gången in en studentfest! Jag som funderade på att struta i allihopa. Har ju inte vart på en enda så varför ska jag gå på den sista? Temat är ju "Så här kommer du aldrig se mig igen". Sitter just nu och disskuterar med Nissan om vad jag skulle kunna ha på mig och vi har kommit fram till allt från Barbiedocka till någon medlem i bandet Kiss. Har kommit fram till att om jag hittar mina svarta byxor så ska jag vara Lisbeth Salander. Ni vet, huvudkaraktären i Män som hatar kvinnor?. Hon ska Nissan fixa till mig till. Om inte jag hittar de svarta byxorna ska vi gå pink all out. Dvs, jag ska bli Barbie (möjligen med en tuppkam?!). Haha, jag kan inte se det framför mig direkt. Haha. Vi får se hur det blir imorgon helt enkelt. Nissan är min personliga sminkös som jag alltid vänder mig till när jag behöver hjälp med något jag ska bli. När jag vill/ska hoppa ur mitt skal för en kväll och bli någon annan. Och hon gör det så bra. Hon går verkligen in för det. Det är jag glad över.

Så. Min första studentfest imorgon då. På torsdag vid 8 ska jag och klassen till Malmö. Bakis? Kanske. Får se. Vi får iaf inte ha med oss drika på bussen, som tur e? Vi ska iaf besöka Sydsvenskan och checka in på vandrahemmet. Äta någonstan och sen efter typ halv 5 -5 så får vi göra vad vi vill. Får se vad som händer. På fredag kommer vi hem runt 4-6 tiden. Innan det ska vi ha varit antigen i Lund och kollat in universitetet eller så ska vi vara i Malmö och kolla in museum. Vi får välja själva. Vet inte vad jag ska välja än.. hm, svårt.

På fredag när jag kommer hem lutar det mot att sticka ut med flickorna och festa. Valborg. Men vi har inte betämt något exakt. Får se :).

Har haft huvudverk hela dagen. Ska det bli åska kasnke? Urs. Ska nog snart lägga mig och läsa och vila huvudet till imorgon. Känns bra. Men innan jag lägger mig ska jag leta upp ett par svarta byxor. Om jag hittar dom.. Haha, har två men ingen aning om var någon av dom ligger! Är jag go i huvudet då? De dyker alltid upp när jag inte behöver dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0