Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

... vilket vackert väder, solen skiner idag ...

Ni vet säkert i vilken sång min titel kommer ifrån. Om inte, så lyssna på videoklippet här nedanför.
Det var den första låten som började spela när jag satte på min iPod när jag skulle ta och cykla hem och jag var bara tvungen att spela den två gånger och sjunga (nästan) för full hals. NU är det VÅR :D.
Skulle bara in och säga det, nu ska jag ut i solskenet och plugga :) .. problemet jag fick idag tar jag upp senare. Orkar inte tänka på dom nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0