Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Don't be afraid, be you, life's too short to be somebody else.

Det är kanske bäst att skriva lite så ingen tror att jag gått och dött eller nått. Det har jag inte kan jag meddela er, jag lever och är (nästan) fullt frisk! Har fortfarande kvar lite hosta från min förkylning jag fick för.. några veckorsedan, kommer inte ihåg riktigt när. Jag har bara mkt att göra, eller det där var en lögn, jag har typ inget att göra. Förutom jobb som är typ 2-4 dagar i veckan. Snart tar mitt sommarschema slut och jag har inte fått höstens schema än, det är lite nervöst för jag vet att jag inte kommer få så många tider, jag behöver verkligen pengar i höst med då jag inte får studiebidrag längre. Vad gör jag när jag inte jobbar? Jo jag umgås med min underbara pojkvän och med mina vänner. Nu de senaste dagarna har jag hjälpt min kompis med hennes blogg. Fixat design och header, ganska nöjd där faktiskt (bild nedan(om du klickar på bilden kommer du till min kompis blogg)). Om jag inte minns fel så utlovade jag oxå bilder från P!nks konsert i förra inlägget. Därför startar jag på ett nytt inlägg nu snart för dom bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0