Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Fotbollsfantast

Jaha, det trodde jag inte. Här sitter jag på en sten i okome, under ett träd. Solen skiner och det duggregnar. Såg en regnbåge innan när jag var och hälsade på eleonor. Nu regnar det ännu mer, fast jag anser forrtfarande att det duggregnar. Tur att det finns ett träd precis här som skyddar mig från det mesta. Sitter inte här på stenen själv utan anledning. Det är så att min älskling är där ute på planen just nu och spelar. Nummer 12, back (tror jag att han är iaf, han är närmast sin medspelare som är målvakt.) Han spelar på bra, ändå har det bara gått ca 7 minuter av matchen. Jag antar att jag sitter här och tittar på fotboll bara för att han spelar. Är inte så speciellt förtjust i fotboll igentligen. Fast ärligt talat har han fått mig att öppna ögonen lite när det gäller fotboll. Förr, innan jag träffade honom hatade jag fotboll. Men så kom fotbolls VM och jag fick sitta med och kolla på olika matcher. Jag förstår mer av spelet nu sen VM så jag är inte helt emot fotboll längre. Nu gjorde min älskling precis ett inkast. Tror jag ska sluta skriva nu och kolla lite på matchen, kanske ta upp en bok och läsa lite.. Får se. Det har slutat regna nu iaf. Hoppas alla har det bra där ute, vad ni än gör. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0