Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Heartbeats

Jag kom på en grej i morse när jag körde till jobbet. Jag älskar verkligen tidiga morgonar. Jag klarar inte gå upp tidigt, men om jag måste så klarar jag av det.

När jag kom halvvägs till jobbet och skulle precis köra in i rondellen så såg jag solen på väg upp, en kylig bris kom in i bilen (på nått höger och vänster) och en härlig ren doft (som det luktar efter en regnskur) kände jag med. Jag kom på att jag verkligen älskar livet och tidiga morgonar. Livet är bara allt för härligt.


(btw, titeln har inget att göra med innehållet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0