Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Sprängda högtalare? Nej tack.

Jag har länge, sedan "jag" satte in en ny stereo i bilen, vetat att jag behövt nya högtalare oxå. Men att det var såå illa visste jag inte.

Efter Eleonor och jag varit på Gekås och innan Nissan skulle komma för att vi två skulle fortsätta måla mitt rum tänkte jag som så "eftersom det inte regnar kan jag ju lika gärna ta och byta dom där högtalarna i bilen så jag får det gjort". Och det gjorde jag. Skruvade loss det jag behövde och när jag vände på högtalaren så var den minst sagt färdigspelad. Visst det kom fortfarande ljud i den, men om ni kollar på bilden nedan så kanske ni förstår vad jag menar.

Jag gav upp mitt projekt när jag upptäckte att jag var tvungen att koppla ihop olika sladdar. "smart" som jag var hade jag köpt wienerbröd till pappa, så när han kom hem sa han "har du wienerbröd hemma?" Någon timme senare var högtalarna fixade och wienerbrödet uppätet. Nästa projekt är att köpa en till kaka och se till att han fixar ljuset då helljuset är lite halvkasst.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hahaha du är grym vännen! <3

2010-08-24 @ 00:21:21
URL: http://eleonorsl.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Verkligen, känns skönt att inte må dåligt över det längre =)

2010-08-24 @ 19:24:26
URL: http://eleonorsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0