Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

One day at school..

Jaha, idag började en av mina vänner i skolan. Första klass, friskvård. Imorgon ska resten av mina kompisar som inte gått ut skolan än börja. Vad händer med mig? Jo jag ska fortsätta jobba. Kommer känna mig övergiven då jag inte kan ringa, smsa, umgås med mina vänner när jag vill och hur länge jag vill längre. Men jag tror jag kommer överleva :) Så länge de lever så lever jag.
Men det känns ändå vemodigt, jag kommer inte återse varken min gamla klass från grundskolan eller från gymnasiet. Kommer inte få tillbringa mitt liv med dom längre. På ett sätt saknar jag skolan, och det är alla vänner som fanns runt om en varje dag. Att inte gå till skolan efter 14 års tid är.. hemskt och befriande på samma gång. Nu finns det bara minnen kvar. Om jag hamnar i skolbänken igen en dag, det får tiden utvisa. Men det blir inte än på ett tag iaf.
Till er som ska tillbaka till skolan, eller kanske redan har börjat; Hoppas ni får ett bra skolår :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Det här fick mig nästan att börja gråta :O

Kan vara så att jag har saknat skolan så mycket och jag måste erkänna, att ibland kommer jag på mig själv med att tänka "skickar sms till Sara så att vi kan träffas i bibblan" och sen fattar jag att du inte längre finns kvar i skolan :(

2010-08-20 @ 09:49:44
URL: http://eleonorsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0