Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Julbord :)

Ja herregud, så skoj man hade igår. Var någonstans i Halmstad igår med jobbet för att äta lite julmat och ha skoj. Det hade vi. Efter det så stack vi tillbaka in till Falkenberg där vi gick in på Down Town (iaf jag, Sarah, och Fatima) och där mötte vi Sarahs kompisar. Trevligt folk :)
Det snöade riktigt mkt igår kväll och nu snöar det ungefär lika mkt men inte lika kraftigt. Fast ändå har vi inte så mkt snö. Kollar jag ut genom fönstret kan jag fortfarande se grästopparna sticka fram under snön - då är det la inte så mkt? Men visst, det är mkt snö för att vara i Falkenberg.
Strax blir det till att sticka till jobbet och vara snäll mot alla kunderna, men innan dess ska jag städa lite på mitt rum. Skulle gjort det i fredags, men fick hoppa in för någon på jobbet, tänkte städa imorgon men har inget annat att göra just  nu så kommer nog fixa lite granna idag och lite imorgon innan jag sticker till min lilla älsklig :)
Hoppas ni har det super i snövädret :) //Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0