Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Lucia

Jaha, imorgon är det lucia och jag ska jobba. Har jobbat ganska mycket den senaste tiden faktiskt. Inte varit hemma en enda advets-söndag. Har iaf hunnit med att köpa alla julklappar - hoppas jag! Kommer inte ihåg någon jag kan tänkas glömma. Det är bara två paket som ska köpas till julklappsspelen jag ska spela både juldagen och julaftonen. Ska bli spännande. Hey, snart är det jul... känns inte ens som om december har börjat! Hemskt vad tiden går fort!
I veckan blir det mer jobb... bara ledig på torsdag - vad jag vet om just nu - och den dagen ska tillbringas med min underbara pojkvän. På lördag kommer förhoppningsvis mor upp till fbg och vi ska till gekås.
Nä nu börjar snart beck igen. Ska kolla på den. Sen ska jag gå och lägga mig, känner nu hur trött jag verkligen är. Hoppas jag inte somnar ifrån filmen. Den är ju så bra, vilket få svenska filmer är.
Hoppas alla har det bra - trotts mitt babbel ^^ Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0