Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Paketinslagning

Nu har jag börjat slå in paket på "allvar". Slog in två paket förra veckan som mamma fick med sig hem i lördags efter att hon vart här och hälsat på. Idag har jag slått in ett, men ska slå in tre till. Sen ska jag vänta tills jag kommer hem från älsklingen innan jag slår in resten. De jag slår in idag ska jag lämna bort imorgon - och ska inte sova hemma så måste helt enkelt göra det idag innan jobbet.
Längtar tills min klänning kommer. Vill så gärna ha den hos mig. Kalla mig desperat över en klänning. Helt okej för mig, för det gör jag själv.
Nä nu ska jag slå in paket. Och  om jag orkar ska jag städa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0