Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Nyckelpiga mitt i vintern?

Jag vet inte om det är den enda som har sett en livs levande nyckelpiga hittills i år. Kan det vara den första i år överhuvudtaget?
Vilket som så hörde jag en liten duns på fönstret och såg att det var nått som kröp. Skulle kolla var det var - Nyckelpiga? - nej kunde inte fatta att det var en. Men jag har bildbevis för er som inte tror mig.
Två prickar :)
Jag vet att det är en otydlig bild. Ser inte att det är en nyckelpiga, men det är det. Tänkte bara visa att för er som tror att jag tagit den första bilden i somras eller något sådant så visar jag här att det är snö ut på gården och nyckelpigan är på fönstret.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Du är inte den enda, hittade en nyckelpiga typ dagen innan nyårsafton typ xD

2010-02-23 @ 12:12:30
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Eleonor

SV: Haha men det var fortfarande vinter och minusgrader ;)

Nej jag vet, det var just det som jag tycket var lite knepigt!

2010-02-23 @ 22:54:47
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Erica

hahaha jag hittade en nyckelpiga precis i mitt rum, kom krypandes på sängen. konstigt..

2010-12-06 @ 22:18:10
URL: http://ciita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0