Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Är det måndag eller tisdag?

.. och så var det tisdag igen.
Efter ungefär 11 timmars sömn i natt har jag varit helt utslagen idag. Igår somnade jag hela tiden i omgångar från ungefär klockan fem till halv 7 tills jag (halv 7) bestämde mig att det var dags att lägga sig. Sag och gjort. La mig och läste i ca en timme innan jag somnade helt och hållet. Vaknade mitt i natten vilket kändes som om det var morgon. Jag visste inte var jag var och inte heller vad klockan var, men efter en snabb titt på mobilen såg jag att den bara var 00.00. 06.25 ringde klockan för att jag skulle stiga upp, eller iaf snooza i en halvtimme. Jag klarade inte att gå upp. Jag var så trött!
Det enda jag gjort i helgen var att jobba, plugga lite och dansa. Det är vad jag brukar göra, men brukar inte vara såhär trött för det.
Nu sitter jag iaf med en kopp rykande choklad bredvid mig och lyssnar på musik. Samtidigt som jag funderar på hur jag ska börja på en uppgift i svenskan. Tror den ska vara inne i veckan, har ingen aning. Jag hoppas inte det för jag har inte valt ämne ännu. Eller hade det, men tror jag ska byta.
Om tre kvartar ska jag tillbaka till skolan och hämta min cykel som jag glömde idag (?!) och sen ska jag sticka till en annan skola och kolla på killarna när de spelar match, jag har ingen aning mot vem. Men jag ska dit iaf för jag ska ta hand om poäng och klockan. Yey, längtar verkligen - not. Har annat att göra just nu igentligen, typ som plugg. Men, men. Det är bara en gång till som jag ska vara i sek. så jag får väl snällt ställa upp - trotts att jag inte är med i laget längre - tror inte att jag är det iaf.
Angående titeln "Är det måndag eller tisdag?" - så är det så att jag gått runt och tänkt att det är måndag trotts att jag följt tisdagens schema. Kan vara för att jag sov mig igenom halva dagen igår? Don't know. I övrigt tror jag att jag håller på att bli förkyld eller nått :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0