Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Bara för att få tiden att gå...

Nä nu börjar jag tröttna att sitta här på bibblan. Pappa kommer inte förrän om ca 45-60 minuter. Och här har man suttit sen halv två-två. Trött och hungrig är jag. Ska iaf till Ica sen och handla lite. Förhoppnigsvis kan jag övertala min käre far att köpa semlor :)
Jag fick ett härligt besök medan jag satt här i min ensamhet. Eleonor slutade tidigare och tittade in. Sen kom Sara och vi snackade lite. Sen kom Cecilia och vi snackade lite oxå. Förutom det så har mina två-tre timmar här varit ganska händelselösa (finns det nått som heter så ? :S). Min hjärna är så... har jag ens någon hjärna? Känns inte som det.
I helgen.. ja vad ska jag göra då? Jag och pappa kanske sticker ut en liten stund och övningskör. Skulle jobbat, men jag har bytat den tiden med en annan tjej så  jag fick hennes tid (så jag jobbade i lördags). Så nu har jag noll koll på vad helgen har att erbjuda. Det blir typ soffan/sängen hela helgen. Mysa ner mig i en fotölj eller kanske rentav sängen/soffan och läsa. Jag ska även få tag på mamma (så om du läser det innan jag har läst får du gärna ta och ringa ^^)
Nä, nu vet jag inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag ska skriva om. Finns det nått jag skulle skrivit som jag inte har skivit om ännu? Nej jag kan inte komma på nått. Attans. Min mage kurrar så högt att bibliotekarien säkert snart kommer och säger åt mig att gå här i från x). Haha, nej så farligt är det kanske inte. Men nästan. Kanske skulle hunnit att slänga i mig den där fjärde pankakan oxå? Ajja. Matsalen är stängd nu ändå så det är inget jag kan göra något åt.
... och helt plötsligt börjar en jullåt spelas på ipoden. Jag har inte haft någon julkänsla alls iår men NU fick jag julkänsla! Sent? Det är iaf Whit Christmas med Frank Sinatra och Bobby Tucker som sjunger (Vem Bobby Tucker är har jag ingen aning om)...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Det vart fint att hälsa på även fast det inte var så länge :)

2010-01-15 @ 17:48:17
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Tageanja

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-03 @ 15:09:29
URL: http://tageanja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0