Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Design

Okej, nu har jag gjort om min design lite. Skulle ha publicerat den för ett bra tag sedan men så började nätet krångla. Men nu medan jag har haft några timmar på bibblan så har det fixat sig och jag är någorlunda klar med designen. En fråga till er läsare bara. Texten ni läser nu, vilken färg vill ni ha på den? Gillade ni den vita text som jag hade innan, eller är den blå bättre? Eller vill ni kanske ha en annan passande färg ist?

Skulle bli glad om ni säger vad ni tycker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0