Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

:((

Okej jag vet att jag sa att jag skulle skriva om mitt lov nu i veckan, men det ser ut som om jag måste skuta upp det lite. Min dator funkar inte så bra.. eller jo den funkar jätte bra men när jag försöker ta mig ut på nätet med den så vill den inte. Och jag vill gärna lägga ut bilder från juldagarna och nyår. Så.. det får vänta tills nätet funkar på min dator igen. Just nu sitter jag på pappas dator för att min andra stationära är hur seg som helst! Hoppas ni har det super :)

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Du måste skicka bilderna till mig som jag tog med din kamera :)<3

2010-01-07 @ 19:48:16
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Eleonor

SV: Och jag saknar dig! vi kanske kan luncha imorgon? när äter du? :)<3

2010-01-12 @ 16:24:06
URL: http://www.peleonor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0