Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ett + Ett = Ett

I förra veckan så hittade jag en ny bloggsida. I ungefär samma sekund så kom Eleonor och hälsade på mig på bibblan. En galen ide om att skapa en blogg tillsammans kom fram och nu är den skapad. Barret heter den. Ärligt talat vet jag inte varför det blev just Barret, men det var ett ord som jag på skoj skull skrev den dagen i förra veckan och idag kom Eleonor med förslaget om att den skulle heta så. Seriös eller oseriös. Hm. Men det är vi. Kika in där om ni har lust att läsa om två knasiga tjejers upptåg om dagarna.


Det fick bli denna bilden igen. Sitter på pappas dator där jag inte har någon annan bild på mig och E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0