Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Frukost i morgonsolen

Har sovit hemma för en gångs skull.. Ska göra det två nätter till innan jag sticker till pöjken igen. Börjar tidigt dessa tre dagarna så det känns bättre att få sova hemma då jag har närmare till stan och har en tendens att sova länge när jag sover med honom.

Men men, här sitter jag nu, i morgon solen och äter frukost och njuter av solen. Behagligt varmt och allt. Lite bakgrundsmusik och fågelkvitter är allt som behövs denna morgon. Samtidigt försöker jag bygga på min solbränna nu någon timme innan jag måste in igen för att göra mig iordning för jobbet.

Livet är bara för härligt just nu, just i denna stund. Paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0