Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tidrusning

Ojoj, vad tiden springer iväg! Nästa vecka är det P!nk som gäller och då ska jag, Eleonor, Liza och Danielle sätta oss i min bil och köra upp till Kungsbacka och ta tåget därifrån till Göteborg. Samma visa gäller när vi ska hem med (fast tvärtom naturligtvis ^^)

Om sex dagar är det exakt ett årsedan jag åkte iväg till USA. Det är sjukt. Känns inte alls som om det var ett årsedan jag var där senast! Och jag har inte ens dokumenterat klart "resedagboken" för er. Fy skäms på mig! Jag lovar att ta tag i det när jag har tid och ork vilket jag verkar sakna nu.

Nej, mina vänner mer än så här blir det nog inte idag. Är tom i huvudet, vakna nästan precis av att mamma ringde och väckte mig. Btw skaffat ny telefon, den som jag pratade om för ett par inlägg sedan. X10 mini pro. Fett nice är den :). Håller på att lära mig den lite smått. Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen och skaffa mig lite mat i kistan och gå ut i solen som täcks av moln lite då och då.. Men vad gör det? Så länge det inte är kallt ska man inte klaga :).

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0