Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En fyra åring som kan sina kungligheter

Måste bara berätta vad som hände på jobbet idag.

Ungefär vid 5-6 tiden kommer det en äldre man med en liten flicka på fyra-fem år. Denna flickan ser tv-skärmen vi har utanför kassorna och säger. Det där är ju Daniel Westling. Eller hur är det Daniel Westling? Jag tittar mot tv-skärmen trotts att hon inte tilltalat mig, men jag var bara tvungen at se. Och där. Där på tv-skärmen är faktiskt Daniel Westling. Inget stort visserligen. Varför skulle inte han synas på tv nu när han är gift med våran kronprinsessa? Nä det jag tänkte på var mer.. en fyra åring som vet vad Daniel Westling heter, hur han ser ut och allt. Det är imponerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0