Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Midsommarhelgen

Jaha, då var denna veckan snart slut. Det har för en gång skull varit en ganska händelserik helg.

I fredags så jobbade jag ju i ett par timmar innan jag åkte hem till min kusin för att sedan köra vidare till en fest. En rolig fest, en grej som var rolig var rimmen vi hade fått.. Det var bordsplacering och på varje plats fanns ett personligt rim.
Sara, Sara, Sara sist på listan hon står,
därför inget rim hon får.
Värdarna trodde inte jag skulle komma till maten så de hade inte gjort nått rim till mig. Men de andras rim var ändå ganska bra. Dock kände jag bara fyra om man inte räknade med min kusin och mig x). Men som sagt, det var kul ändå. Spelade kubb, sjöng kareoke tills rösten svek en och kom inte i säng förrän vid sju tiden morgonen därpå.

I går, lördag, hände inte så mkt egentligen. Jag var hemma en sväng innan jag stack tillbaka till pöjken min, han var där jag lämnade honom. I sängen. Han och Affe var helt döda igår kan jag säga, ingen gjorde så mkt. Jag var då mer piggare kan jag säga, jag bestämde en träff med bästaste Eleonor och utan att ha bestämt det så gick vi på promenad och snackade. Det var härligt. Fick varm choklad sen när vi kom in igen :) Eleonor gör en god varm choklad :) Sen stack jag tillbaka till min pojk som fortfarande inte hade rört sig ur fläcken och joinade både han och Affe i filmtittandet.

Idag träffade jag och pöjken Emily, Aurora och Kutte på Ica och hängde med dom till lekplatsen. Sen stack vi och bada fötterna och sen stack vi hem till dom och grillade och hade mysigt och spelade några omgångar kubb. Trevlig eftermiddag måste jag säga. Rolig och härlig, men ändå ganska slapp dag.

Hoppas alla har haft en bra midsommar, för det har jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0