Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En lång uppdatering denna gången

På Eleonors begäran kommer en liten uppdatering om vad som händer/hänt det senaste. Ni får förlåta mig för den dåliga uppdateringen, men ni förstår, det är sommar och jag är inte hemma så mkt om dagarna (känns som om jag skriver det här i varje inlägg nu det senaste ^^)

Hm, vad är det som har hänt? I söndags, två veckorsen på söndag, så begravde vi Pelle. Trodde jag hade gråtit klart, men det hade jag tydligen inte. Men nu är han begravd iaf, på kullen i hagen där han kan se ut över gården han har vakat över sen han kom hit. Saknar honom, ska senare någon gång, hitta någon hjärtformad sten och skriva hans namn därpå med nån speciell målarfärg och sätta vid graven. Det tyckte iaf Marika att jag skulle göra, och det klart att jag ska göra det :).

Idag tog jag mig en tripp till Ullared, och på vägen plockade jag upp Eleonor. Men vi var inte själva för jag drog med mig min pöjk som skulle hjälpa mig att välja ut en bra bilstereo. Vad inhandlades då? På gekås inhandlades lite mejslar och sockerbitar till bilen och hörlurar till Ipoden. På NetOnNet, några meter därifrån, inhandlade Eleonor en ny mobil som jag är sugen att lägga vantarna på och leka lite med, och jag inhandlade en bilstereo. Sen stack vi hem. Skulle försöka sätta i stereon med lite hjälp av Jockes (min pöjk) kompis, men det gick sådär. Vi får fortsätta att pilla med det nästa vecka. :) Jag hoppas innerligt att det inte blir alltför krångligt för jag vill ha den installerad och klar och veta om jag behöver skaffa nya högtalare till bilen med innan 23 Juli då jag Eleonor och Daniella ska på P!NK konserten i Göteborg.

Imorgon är det midsommarafton och direkt efter jobbet ska jag plocka upp min kära kusin och åka och festa. Ska bli skoj. För en gångskull ska jag inte vara med (halva) släkten och fira midsommar. Brukar bara vara jag som är det enda "barnet" där... och sitta och lyssna på en massa 55+:are är inte så skoj ^^ även om det brukar vara god mat. Nä, nu ska det nog bli lite ändring i det hela, kommer ha skoj antar jag. Har alltid skoj i närheten av min kusin och det ändras nog inte imorgon heller.

Nä klockan är mycket och jag hoppas att min älskade Eleonor tycker att detta var en bra uppdatering. Mer kommer senare - nästa gång hon börjar tjata om en uppdatering ;) - haha nä, kanske inte väntar så länge. Jag får se hur snabbt tiden springer iväg. Hoppas ni alla har det bra. Kram och ha en mysig midsommar oavsätt väder (hoppas på solsken i hela landet), vem ni är med och vad ni gör.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

FAN PÅ TIDEN! BRA JOBBAT!:)<3

2010-06-27 @ 23:54:40
URL: http://www.eleonorsl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0