Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Bla bla bla bla

Jaha, då sitter man här i skolan igen. Om en timme har jag engelska i en och en halvtimme. Efter det blir det två timmar och tjugo minuter matte. Prov i matte nästa vecka - fattar ju nada av det vi håller på med nu - toppen!
Inget som händer när man kommer hem idag. Plugg möjligtvis. Ska snart, när jag orkar ta tag i mig själv och resa mig från stolen och gå iväg från datorn, leta upp en lärare som lovade att läsa ett personreportage som jag lämnade in idag. Isf har jag nått att göra imorgon oxå. Är ju hemma imorgon pga av projektarbetsdag så jag måste få tillbaka pappret idag! Annars kan jag inte göra så mycket imorgon.
Vill bara säga till Eleonor: Jag står bakom dig vad du än kommer hitta på. Även om du nu ska börja på en ny kula. Jag kommer alltid att stå vid din sida och kommer alltid att finnas här om du vill prata, om precis vad som helst. Allt mellan himmel och jord. Och sen vill jag gärna träffas någon dag! Det var så längesedan. Love u <3
//kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Tack bejbi!

Det kommer bli så jävla bra för dig och mig, det måste vi tro på! och att du kommer till min student betyder allt för mig! :)<33

2010-03-09 @ 17:38:49
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Eleonor

Btw läste det sista här nu, detsamma darling, finns alltid med dig även om du så skulle vara i Kina eller Uganda, alltid med dig love you <3

2010-03-09 @ 22:36:43
URL: http://www.peleonor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0