Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Check this out.

När jag hade tråkigt på rörlig bild-lektionen igår satt jag och kollade in vad som hade hänt i världen nyligen och hittade den här artikeln. Har man inget att göra och har tillgång till 35 000 legobitar, ett garage och är en fanatiker - då klarar man det den australiska mannen Ryan McNaught gjort. Jag säger bara Wow.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: TAAAAAAACK! MYCKET BRA LÅTAARRR!

Och det blir en guldstjärna till dig för att du tog med min älskling John Mayer! ;)<3



HerreGreger vad coolt :O

2010-03-10 @ 20:16:46
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Eleonor

Hej favoriten!

Kan vi träffas/vara någon dag nästa vecka? ska liksom nästa vecka på söndag med upp till Åmål och stannar där ett tag, vill se dig innan jag drar och andas där :)<3

2010-03-11 @ 17:49:22
URL: http://www.peleonor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0